Blog

Benieuwd hoe jij succes in je leven en/of business kunt omarmen? Lees het in onze blogs!

RUVESTEPS training & coaching voor ondernemers en professionals

Communicatie

BENUT AANWEZIG POTENTIEEL

Organisaties benutten vaak maar een (klein) deel van het potentieel binnen hun organisatie. Er is namelijk vaak geen helder inzicht in de aanwezige kennis, ervaring en vaardigheden. Stel je eens voor dat jouw organisatie wel gebruikmaakt van het verborgen potentieel.

Lees verder »
Communicatie

Black Friday als Deal en Trend

Je kunt Black Friday vanuit verschillende perspectieven bekijken. Het kan een moment zijn om een koopje te scoren of een extra keuzemoment met bijkomende stress. Of zelfs als een manier om aandacht te trekken door tegen de trend in te gaan. Op welke manier presenteer jij jezelf als ondernemer met je bedrijf en hoe stem jij af op je klant?

Lees verder »
Communicatie

SOMS ZIJN DROMEN GEEN BEDROG

Een droom van een ondernemer kan de start van iets moois zijn. Een idee kan zelfs leiden tot een product of dienst. Je moet dan echter wel actie ondernemen. Het opzetten van een onderneming rondom je product of dienst is vaak een enorme stap. Hoe geef jij jouw ondernemersdroom vorm?

Lees verder »
Communicatie

Pitch je business

“Pitch je business” is niet iets dat je zo even tussendoor doet of iets dat je onbewust ter sprake brengt. Het is iets dat jij bewust en weloverwogen doet en hebt voorbereid volgens een aantal stappen. Jij start toch ook met een prikkelende opening en komt daarna pas met de 4 onderdelen van een business pitch?

Lees verder »
Communicatie

3 tips voor extra resultaat met je Pitch

Een pitch is een hulpmiddel dat je optimaal kunt benutten door af te stemmen op de situatie. Daarom is het noodzakelijk om te bedenken in welke omgeving jij het beste resultaat kunt behalen. Zet de stap om te ontdekken welke mogelijkheden er zijn binnen je netwerk.

Lees verder »
Communicatie

Pitch met besef (Elevator Pitch)

“Pitch met besef” betekent dat jij je bewust bent van het kader waarbinnen jij een pitch geeft. Stem je pitch zo optimaal mogelijk af op de situatie en je toehoorders om je doel en het resultaat te bereiken dat jij voor ogen hebt.

Lees verder »