Boeken

Boeken zijn een bron van kennis, wijsheden en inspiratie. Lees en leer over wat en hoe anderen denken, voelen en zorgen voor succesvolle uitvoering.

RUVESTEPS training & coaching voor ondernemers en professionals

Think-and-grow-rich-michael-pilarczyk

Think and grow rich

Succes is het resultaat van de manier waarop je denkt. ZO WERKT DE MIND VAN EEN MILJONAIR Think and Grow Rich is de klassieker der klassiekers op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en succes. De waarheden en wijsheden die Napoleon Hill beschrijft zijn tijdloos, de wetten en regels zijn universeel. Dit boek neemt je stapsgewijs mee in de strategie die miljoenen mensen een fortuin heeft opgeleverd, maar die bovenal de formule is voor een succesvol en voldaan leven.
MEER DAN 70 MILJOEN EXEMPLAREN VERKOCHT

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Master your mindset

Master your mindset

Leef Je Mooiste Leven gaat over persoonlijke en spirituele groei, maar ook over zakelijk succes. Die combinatie maakt dit boek uniek. Michael Pilarczyk schreef een persoonlijk verhaal over inzicht, bewustzijn en de kracht van gedachten.
Hij vertelt hoe een plaatjesdraaier van Radio 538 zakenman werd en nu duizenden mensen inspireert als leraar in levenskunst.
Zijn filosofie en strategie ontwikkelde hij in de afgelopen vijfentwintig jaar op basis van eigen ervaringen en hij liet zich inspireren door Napoleon Hills Think and Grow Rich en door Quantum Leap Advantage van zijn zakelijk mentor Dan Peña.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Invloed - Robert Cialdini

Invloed

Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Hij ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid; consistentie; sociaal bewijs; sympathie; autoriteit; schaarste. Herziene editie In deze vijfde, herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer: de werking van invloed in andere culturen; de rol van het internet en andere nieuwe technologieën; recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld. Voor wie? Iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

De kracht van timing

De kracht van timing voegt een nieuwe, cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Het is een baanbrekend boek: uniek, fascinerend en waanzinnig praktisch. Sinds het verschijnen van de megabestseller Invloed in 1984 geldt Cialdini als dé autoriteit op het gebied van overtuigingskracht. In De kracht van timing laat hij zien dat niet alleen wat je zegt of hoe je het zegt, maar ook wanneer je het zegt, bepaalt of je iemand kunt overtuigen. Hij legt uit hoe je op een creatieve en ethische manier iemands aandacht kunt sturen zodat je boodschap in vruchtbare bodem valt. Aan de hand van boeiende cases en een diepgaand inzicht in de menselijke psyche leert Cialdini je hoe je de zogenoemde 'bevoorrechte momenten' in het overtuigingsproces herkent en hoe je je daarop voorbereidt.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Anders ondernemen

Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemings­principes ingaan.'- John de Mol. In Anders ondernemen onthult succesvol ondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd nét even iets anders aanpakt dan de concurrentie. In dit boek geeft Ouborg aan waarom 'sociale omgang' zo belangrijk is en waarom succes pas succes is wanneer je het met anderen deelt. En niet te vergeten: hoe hij erin slaagt, iedere keer weer, de multinationals het vuur aan de schenen te leggen in de markten waarin hij actief is. 'Het gaat in essentie om vijf pijlers: sales, marketing, productinnovatie, creativiteit en onderscheidend vermogen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Een fan per dag - Jos burgers

Een fan per dag

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Gek op gaten

Gek op gaten

Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.

Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in dit boek de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten. In Gek op gaten beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

klanten zijn eigenlijk net mensen

Klanten zijn net mensen

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn. Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Jos Burgers over klantgerichtheid

Klantgerichtheid

Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken' en 'Gek op gaten'. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie. Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren. In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

De wet van snuf

De wet van snuf

De royalty's van dit boek gaan naar de stichting Hulphond Nederland Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft, krijg je terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn, thuis en op het werk. Toch zijn er maar weinig mensen die de kunst van het geven echt beheersen. Dit boek brengt daar verandering in.
In De Wet van Snuf beschrijft bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier waarom goede relaties beginnen met geven. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden belicht hij de 26 belangrijkste manieren van geven.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Hondenbrokken

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid nu eigenlijk is. Niet in theorie, maar in praktijk. Zo ontdekt hij dat klantgerichtheid niet hetzelfde is als klantvriendelijkheid. En dat alles begint met helpen. Hij komt er uiteindelijk ook achter wat écht helpen nu eigenlijk inhoudt?

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Geef nooit korting - Jos Burgers

Hondenbrokken

Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt. In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken. Ontdek dat er vele manieren zijn om in de dagelijkse praktijk aan prijsdruk te ontsnappen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

No budget marketing - Jos burgers

No budget marketing

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. In No Budget Marketing aat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie. U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? ​

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

succes in zaken

Succes in zaken

In Succes in zaken, de nieuwste titel van de hand van zakelijke grootheid en levende managementlegende Richard Branson, legt hij je alle geheimen van succesvol zakendoen uit die je op geen enkele cursus of school kunt leren.

Hij gaat in op dingen als het opzetten van je eigen bedrijf, hoe je een goede leidinggevende wordt of waar je als ondernemer de juiste inspiratie op kunt doen. In Succes in zaken bundelt Richard Branson zijn beste adviezen ooit en deelt zijn wijsheid en ervaring met iedereen die een net zo grote zakenman wil worden als hij.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

de virgin way

De Virgin Way

Dit is geen conventioneel boek over leiderschap. Er zijn volgens Branson namelijk geen regels, maar wel geheimen die hij heeft geleerd in zijn tijd bij onder andere Virgin Records. In De Virgin-Way deelt Richard Branson deze geheimen over authentiek leiderschap en succes. Aan de hand van persoonlijke anekdotes en ervaringen van mensen die hem hebben geïnspireerd - van politici, zakenmannen, ontdekkingsreizigers, wetenschappers en filantropen - laat hij zien hoe belangrijk plezier, passie, familie en de uitstervende kunst van het luisteren zijn voor wat zijn werknemers over de hele wereld 'The Virgin Way' noemen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

the compound effect

The compound effect

The Compound Effect No gimmicks. No Hyperbole. No Magic Bullet. The Compound Effectis based on the principle that decisions shape your destiny. Little, everyday decisions will either take you to the life you desire or to disaster by default. Darren Hardy, publisher of Success Magazine, presents The Compound Effect, a distillation of the fundamental principles that have guided the most phenomenal achievements in business, relationships, and beyond. This easy-to-use, step-by-step operating system allows you to multiply your success, chart your progress, and achieve any desire. If you’re serious about living an extraordinary life, use the power ofThe Compound Effect to create the success you want.​

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

The thank you economy - Gary Vaynerchuk

The thank you economy

Gary Vaynerchuk has seen the future of marketing. The Thank You Economy shows how it's built on both the time-honored techniques of listening to and appreciating customers and newer services like Twitter that allow you to engage directly with customers at unprecedented scale and speed. The book, like Gary, is also a lot of fun and full of passion. -Dick Costolo, chief executive officer, Twitter Gary Vaynerchuk, the New York Times bestselling author and creator of Wine Library TV, is back with a bold and expansive look at the evolution of today's marketplace, revealing the essential factors defining and driving successful relationships between businesses and consumers. In this groundbreaking follow-up to the bestselling Crush It!, Vaynerchuk-one of Bloomberg Businessweek's 20 People Every Entrepreneur Should Follow -looks beyond a numbers-based analysis to explore the value of social interactions in building our economy.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Crush it

Do you have a hobby you wish you could do all day? An obsession that keeps you up at night? Now is the perfect time to take those passions and make a living doing what you love. In CRUSH IT! Why NOW Is The Time To Cash In On Your Passion, Gary Vaynerchuk shows you how to use the power of the Internet to turn your real interests into real businesses. Gary spent years building his family business from a local wine shop into a national industry leader. Then one day he turned on a video camera, and by using the secrets revealed in this book, transformed his entire life and earning potential by building his personal brand. By the end of this book, any reader will have learned how to harness the power of the Internet to make their entrepreneurial dreams come true. Step by step, CRUSH IT! is the ultimate driver′s manual for modern business.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Askgaryvee - Gary Vaynerchuk

#Askgaryvee

De New York Times bestsellerauteur put inspiratie uit zijn populaire show #AskGaryVee en dit levert vaak verrassende, buitensporige en zeer bruikzame en eerlijke antwoorden op op alles wat je ooit wilde weten - en meer - over het navigeren door de nieuwe wereld. Gary Vaynerchuk-de inspirerende en onconventionele ondernemer die het concept 'crush it' aan ons introduceerde-weet hoe je dingen voor elkaar krijgt, plezier hebt en enorm succesvol kunt zijn. Gary is een genie op het gebied van marketing en zakendoen en had een vooruitziende bik om naast de traditionele methoden sociale mediakanalen zoals Twitter, Facebook en YouTube te gebruiken om een publiek te bereiken dat steeds groter wordt.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Crushing it

Four-time New York Times bestselling author Gary Vaynerchuk offers new lessons and inspiration drawn from the experiences of dozens of influencers and entrepreneurs who rejected the predictable corporate path in favor of pursuing their dreams by building thriving businesses and extraordinary personal brands. In his 2009 international bestseller Crush It, Gary insisted that a vibrant personal brand was crucial to entrepreneurial success, In Crushing It!, Gary explains why that's even more true today, offering his unique perspective on what has changed and what principles remain timeless. He also shares stories from other entrepreneurs who have grown wealthier—and not just financially—than they ever imagined possible by following Crush It principles.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Jab, Jab, Jab, Right Hook - Gary Vaynerchuk

Jab, Jab, Jab, Right Hook

Vaynerchuk is on a mission to strengthen marketers' right hooks by changing the way they fight to make their consumers happy, and ultimately to compete. Thanks to the massive change in and proliferation of social media platforms in the last four years, the winning combination of jabs and right hooks is different now. Communication is still key, but context matters more than ever. It's not just about developing high-quality content; it's also about developing high-quality content that's perfectly adapted to specific social media platforms and mobile devices. It's about truly engaging with customers, not by shouting at them over social media but by using new narrative forms particular to each different media platform.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Doen

Doen

VRAAG: Welke factoren beïnvloeden je gedrag bij persoonlijke veranderingen? VRAAG: Hoe kun je samen met anderen eindelijk die verandering doorvoeren die je zo graag wilt? VRAAG: Hoe kun je het succes van veranderpogingen in organisaties structureel vergroten? Ben Tiggelaar geeft antwoord op deze en andere vragen over verandering en groei. Praktisch, toegankelijk en gebaseerd op wetenschappelijk gedragsonderzoek. DOEN ! biedt je vele nieuwe inzichten; talloze leuke praktijkvoorbeelden; én een integraal stappenplan dat je zowel kunt inzetten voor persoonlijke groei als voor verandering in groepen en organisaties. Een onmisbare gids in het begrijpen en leiden van je eigen gedrag én dat van anderen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Dit-wordt-jouw-jaar

Dit wordt jouw jaar

Dit wordt jouw jaar! Al meer dan 100.000 exemplaren verkocht! - Hoe zorg je dat de komende twaalf maanden van je leven écht gaan tellen? - Hoe ontdek je wat jouw persoonlijke definitie van geluk en succes is? - Welke technieken helpen je van mooie voornemens naar echte resultaten? Elk jaar willen miljoenen mensen hun werk- en privéleven een positieve impuls geven. Een stap vooruit in je loopbaan; je beter in je lijf voelen; een betere balans tussen werk en thuis. Veel mensen falen, maar een klein deel slaagt wél. Wat doen deze mensen anders dan de rest? Wat zeggen onderzoekers hierover? En welke praktische tips gaan je helpen om van de komende twaalf maanden jouw jaar maken?

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Hoe-je-vrienden-maakt-en-mensen-beinvloedt

Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt

Deze wereldwijde bestseller is tijdloos en nog steeds zeer relevant. Het heeft al miljoenen mensen geholpen, zowel zakelijk als privé. Nu kun jij lezen hoe je het maximale uit jezelf haalt. Succes komt voornamelijk door het vermogen om ideeën te uiten, leiderschap te tonen en enthousiasme op te wekken bij anderen, aldus Dale Carnegie. Hij leert je drie technieken om met mensen om te gaan, zes manieren om jezelf geliefd te maken, twaalf stappen om mensen te overtuigen en negen manieren hoe je mensen kunt veranderen zonder ergernis op te wekken. Op praktische wijze en aan de hand van anekdotes leer je hoe je ervoor zorgt dat mensen zich gewaardeerd en belangrijk voelen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Succes-door-een-positieve-instelling

Succes door een positieve instelling

Napoleon Hill mag beschouwd worden als de grondlegger van de persoonlijke ontwikkeling. Hij heeft vele boeken op zijn naam staan en miljoenen mensen daarmee positief beïnvloed. Vele motivational speakers en schrijvers gebruiken nog steeds de kennis van Napoleon Hill opgeschreven in al zijn boeken. Een van zijn bestsellers en inmiddels wereldwijde klassieker is het beroemde boek dat hij samen met W. Clement Stone schreef: Success through a positive mental attitude. Door Succesboeken.nl op de markt gebracht onder de titel: Succes door een positieve instelling. Een lees- en leerboek vol met quotes. In ieder hoofdstuk legt Hill de principes uit om nog beter te worden dan de meesten al zijn. Hij doet dat o.a. door zijn beroemde quotes.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Je gaat het pas zien als je het door hebt

Je gaat het pas zien als je het doorhebt,' het is zo'n typische Cruijff-uitdrukking waar je twee keer naar kijkt en dan om moet lachen. Cruijff was en is nog steeds een orakel. Voor sommigen een bron van wijsheid, voor anderen van kleurrijke, onbegrijpelijke taal. Maar over één ding is iedereen het eens: als succes de maatstaf is, is Johan Cruijff een leider. Leiders onderscheiden zich immers doordat zij het beste uit zichzelf en hun omgeving kunnen halen.Dit boek kan worden gelezen als een verzameling van amusante, kleurrijke voetbalverhalen. Bovendien kan de lezer die daarvoor openstaat het een en ander leren van het handelen van Cruijff. Leiderschap wordt op een originele en eenvoudige wijze gedemonstreerd.'In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt.''

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

The succes principles - Jack Canfield

The succes principles

In The Success Principles, the cocreator of the phenomenal bestselling Chicken Soup for the Soul series, helps you get from where you are to where you want to be, teaching you how to increase your confidence, tackle daily challenges, live with passion and purpose, and realize all your ambitions. Filled with memorable and inspiring stories of CEO's, world-class athletes, celebrities, and everyday people, it spells out the 64 timeless principles used by successful men and women throughout history--proven principles and strategies that can be adapted for your own life, whether you want to be the best salesperson in your company, become a leading architect, score top grades in school, lose weight, buy your dream home, make millions, or just get back in the job market.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

De zeven eigenschappen voor een succesvol leven - Stephen Covey

De zeven eigenschappen voor succes in je leven

De zeven eigenschappen voor succes in je leven 63e druk is een boek van Stephen R. Covey uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789047006817 'De zeven eigenschappen' van Stephen Covey is al jaren een bestseller onder mensen die gelukkiger en succesvoller willen zijn in hun werk. Maar nog niet iedereen weet dat 'De zeven eigenschappen' even waardevol kan zijn voor geluk in je persoonlijke leven. De publiekseditie 'De zeven eigenschappen voor succes in je leven' is voor hen bedoeld. Wie succesvol wil worden, in zijn werk, maar ook in de omgang met vrienden en familie, moet weten wat hij wil en wat hij voor anderen kan betekenen. Covey ging te rade bij de grote denkers over geluk, tevredenheid, zingeving en spiritualiteit.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

De Ted Methode - Chris Anderson

De TED methode

Chris Anderson, dé man achter het wereldberoemde ideeën-imperium TED, legt in dit boek uit hoe iedereen een impactvolle en inspirerende presentatie kan geven. De TED-methode legt uit hoe de beste presentaties tot stand komen én geeft je waardevolle tools om zelf het meeste uit je presentaties te halen. Maar let op: er is geen vaste formule. Of het nu gaat om de inhoud, het beeldmateriaal of je lichaamstaal: het doel is dat je de presentatie geeft die alleen jij kan geven. En maak je geen zorgen: met deze tips zal het je natuurlijker afgaan dan je denkt. Chris Anderson is directeur en curator van TED.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Spreken als Ted - Carmine Gallo

Spreek als TED

In 'Spreek als TED' bespreekt communicatiecoach en bestsellerauteur Carmine Gallo het wereldwijde fenomeen dat de beste sprekers ter wereld bij elkaar brengt en is uitgegroeid tot dé standaard voor spreken in het openbaar: TED. De TED-talks zijn online al meer dan een miljard keer bekeken en ze zijn vrijwel zonder uitzondering boeiend en inspirerend. Maar wat maakt die presentaties nu zo bijzonder? Carmine Gallo analyseerde honderden TED-talks en interviewde de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain. Hij sprak talloze toponderzoekers op het gebied van psychologie, communicatie en neurowetenschap. Uit al die gesprekken kwamen verrassende inzichten naar voren en Gallo ontdekte negen ingrediënten die alle succesvolle TED-presentaties gemeen hebben.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

De kracht van storytelling - Carmine Gallo

De kracht van storytelling

Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal! The New York Times noemde storytelling daarom 'een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht'. In 'De kracht van storytelling' beschrijft Carmine Gallo hoe je overtuigende en inspirerende verhalen vertelt die ook jou zullen helpen je doel te bereiken. Hij onthult de magische ingrediënten die ervoor zorgen dat je verhaal onweerstaanbaar wordt en anderen inspireert of overtuigt. Of je nu iets gaat verkopen, een volle zaal wilt boeien of een team moet motiveren, met een goed verhaal maak je het verschil. Gallo sprak vijftig succesvolle storytellers - onder wie Richard Branson, Warren Buffett, Elon Musk en Sheryl Sandberg en de genieën achter iconische merken als Starbucks en Pixar - en deelt hun waardevolle inzichten en adviezen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Vijf sterren communicatie - Carmine Gallo

Vijf sterren communicatie

In "Vijfsterrencommunicatie' laat Carmine Gallo zien hoe je anderen overtuigt van de waarde van jouw idee, hoe je grote groepen inspireert en hoe je je ontwikkelt van "good naar great', zodat jouw vijfsterrenkwaliteiten duidelijk over het voetlicht komen. Overtuigingskracht is niet langer een "soft skill'. Het vermogen om anderen te overtuigen en hen tot actie aan te zetten is misschien wel de belangrijkste en meest onderscheidende vaardigheid voor de professional van vandaag. Voor "Vijfsterrencommunicatie' sprak Gallo met neurowetenschappers, economen, historici, miljardairs en leiders van bedrijven als Google, Nike en Airbnb, die naar eigen zeggen hun succes te danken hebben aan hun excellente communicatieve vaardigheden. Openhartig delen ze wat zij doen om onze aandacht te vangen, onze fantasie te prikkelen en uiteindelijk onze dromen te beïnvloeden.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Body Language - Joe Navarro

Body language

Mensen kun je doorgronden via hun lichaamstaal. Want lichaamstaal liegt nooit. In deze praktijkgerichte gids laat Joe Navarro, erkend expert op het gebied van non-verbale communicatie, zien hoe iemands lichaamstaal is te 'lezen'. Wie dit boek leest leert de gevoelens en het gedrag van anderen te herkennen en te doorgronden. 'Zeer overzichtelijk, vol praktijkadviezen en met veel foto's. Een absolute aanrader voor iedereen die de mensen in zijn omgeving beter wil kennen!' Joe Navarro (1953) is expert internationale contraspionage en terrorisme. Hij is staflid van de FBI Divisie Contraspionage waar hij gedragsanalyse en non verbale communicatie doceert. Navarro's boeken over lichaamstaal zijn internationale bestsellers. Co-auteur Marvin Karlins (1941) is senior professor managementstudies.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Story telling in 12 stappen - Mieke Bouma

Storytelling in 12 stappen

'Storytelling in 12 stappen' van Mieke Bouma is een praktische schrijfgids. Het leert je in 12 stappen om sterke plots te construeren en levensechte karakters te creëren. Oefeningen en praktische opdrachten helpen bij het oplossen van schrijfproblemen, zorgen voor inspiratie en prikkelen de verbeelding. Dit boek is niet alleen een avontuur voor auteurs, scenaristen, toneelschrijvers en producenten, maar voor iedereen die van verhalen houdt en ze wil (leren) schrijven of vertellen. 'Storytelling in 12 stappen' is gebaseerd op de monomythe van Joseph Campbell en 'The Writer's Journey' van Christopher Vogler, ook wel bekend als 'De Reis van de Held'. Voor schrijvers en verhalenvertellers vormt deze mythische verhaalstructuur een onuitputtelijke inspiratiebron..

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Story design - Farah Nobbe en Nathalie Holwerda-Mieras

Story design

Benut het volledige potentieel van storytelling: de luisteraar boeien en tot beweging brengen. In Storydesign wordt de kunst van storytelling samengevoegd met het ontwerpen van een strategisch kader. Een sterke presentatie boeit vanaf het allereerste moment, is kraakhelder en blijft lang hangen in de hoofden van de luisteraars. Toch komen veel sprekers niet veel verder dan het chronologisch voorlezen van eindeloze sheets. Dat is jammer en zonde. In dit boek krijg je de geheimen van klassieke denkers als Aristoteles, insidertips van storytellers als Walt Disney, en ontdek je welke intrigerende kennis de hedendaagse wetenschap over beïnvloeding biedt.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Passion in to profit - Andy Harrington

Passion in to profit

Andy Harrington has worked with Richard Branson, Tony Robbins, Robert Kiyosaki, Brian Tracy, Bob Proctor and even Former President of the United States Bill Clinton, and through this book he will show you how to find and shape the message inside of you, and importantly, in such a way that you get paid for sharing your advice. You will also discover how to: Position yourself as an expert so you are seen as an authority. Prepare your advice so it's easy for others to follow. Package your knowledge into programs, workshops, and books. Promote yourself intelligently so you get paid what you are really worth. Perform like a professional with confidence, congruency and charisma.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

How to be heard - Julian Treasure

How to be heard

Learn communication skills secrets from one of the most successful TED Talks stars of all time Transform your communication skills: Have you ever felt like you're talking, but nobody is listening? Renowned five time TED Talks speaker and author Julian Treasure reveals how to speak so that people listen - and how to listen so that people feel heard. As this leading sound expert demonstrates via interviews with world-class speakers and professional performers atop their field, the secret lies in developing simple habits that can transform our communication skills, the quality of our relationships and our impact in the world. Effective speaking, listening, and understanding skills: How to be Heard includes never-before-seen exercises to develop your communication skills that are as effective at home as in the boardroom or conference call.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

De juiste lichaamstaal - Gunter Rebel

De juiste lichaamstaal

Lichaamstaal is een essentieel onderdeel van onze communicatie. Wat woorden niet meteen uitdrukken, komt via de taal van het lichaam vaak direct tot uiting. In dit boek leest u alles over deze manier van communiceren. Het richt zich tot iedereen die op een succesvolle manier zijn lichaamstaal wil verbeteren. Op deze manier zult u meer succes hebben en betere resultaten boeken, zowel in de privésfeer als in uw beroepsomgeving. Bovendien leert u met dit boek ook de lichaamstaal van anderen juist te interpreteren. Vele praktische oefeningen leren u alles echt toe te passen. Een boek waarmee uw communicatie met anderen op een heel andere manier zal verlopen!

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Ik hoor het aan je stem

Meer invloed en overtuiging met je stemgeluid De hele dag door praten we: thuis, op het werk, aan de telefoon. In al die situaties klinken we net even anders. Dat is van grote invloed op hoe we overkomen en hoe anderen op ons reageren. Wát we zeggen is ondergeschikt aan hóé we het zeggen. Gek genoeg zijn we ons nauwelijks bewust van ons belangrijkste instrument: de stem. Hoe ons mooiste instrument kan bijdragen aan succes en geluk Hoe maak je contact met je luisteraars? Hoe kom je vastberaden over? Waarom zijn televisiestemmen altijd wat hoog en hees? En hoe is de stem van Barack Obama gedurende zijn presidentschap veranderd? In Ik hoor het aan je stem komen tal van technische, sociale en psychische aspecten aan bod.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Het geloof in succes - Dirk Kuyt

Het geloof in succes

Een jaar nadat Feyenoord de landstitel behaalde, kijkt Dirk Kuyt terug op zijn lange weg naar succes. Hij vertelt een verhaal over ambitie, betrokkenheid, teleurstelling en doorzettingsvermogen. Een verhaal dat verder reikt dan voetbal. Kuyt inspireert iedereen die iets van het leven wil maken, iedereen die zich een doel stelt.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Rico - Leon Verdonschot

Rico

Schrijver Leon Verdonschot volgde de wereldkampioen kickboksen een jaar lang intensief. Tijdens trainingen, in voorbereiding naar wedstrijden, tijdens presentaties en workshops, thuis en in zijn vrije tijd. Hij sprak vele (jeugd)vrienden, familieleden, trainers, medesporters. Het resultaat is RICO: niet alleen een meeslepend en filmisch geschreven verhaal op de huid van de beste kickbokser ter wereld, maar ook een onthullend inkijk in het persoonlijke leven van Verhoeven. Voor het eerst vertelt hij (en zijn intimi) het verhaal van zijn getroebleerde jeugd. Zijn verstoorde relatie met zijn moeder, en de rol van zijn vader, die hem de eerste jaren trainde maar uiteindelijk buiten Verhoevens sportieve team belandde. Het legde de basis voor een zeer gecompliceerde band, die onlangs tragisch eindigde met het overlijden van Verhoevens vader. RICO is niet alleen een verhaal over sportieve wilskracht en discipline, maar ook een ontroerend verslag van een andere strijd: die om los te komen van je verleden.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Je ongekende vermogens

In de bestseller Je ongekende vermogens zet Anthony Robbins op boeiende wijze de beginselen uiteen van het Neuro-Linguistische Programmeren, een revolutionaire vorm van psychotherapie die, gezien het grote aantal boeken dat over dit onderwerp verschijnt, uiterst vruchtbaar is gebleken. Robbins heeft een helder, humoristisch en inspirerend boek geschreven dat een stimulans zal geven aan het zelfbewust en positief denken. Wie de in dit boek beschreven principes in zijn eigen leven toepast, zal kennis maken met zijn ongekende vermogens, en ontdekken dat veel van wat eerst onmogelijk leek nu binnen handbereik is gekomen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Stap in je grootsheid - Tony Robbins

Stap in je grootsheid

In dit boek, een encyclopedie van 400 pagina's van tientallen jaren wijsheden en persoonlijke ontwikkeling, toont de meester op het gebied van piekprestaties, Tony Robbins, aan dat je onmiddellijk je leven kunt beheersen door je overtuigingen en je waarden - die bepalen hoe je denkt, hoe je je voelt en wat je op elk willekeurig moment doet - opnieuw vorm te geven. Met dezelfde dynamiek en onderhoudende stijl die honderdduizenden naar zijn seminars gebracht hebben, vult Tony Robbins de pagina's van dit boek met zijn beste strategieën en technieken om je aan te moedigen je emoties, je lichaam, je relaties, je financiën en je leven meester te zijn.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Coachen vanuit een veelzijdig perspectief - Robert Dilts

Coachen vanuit een veelzijdig perspectie

Coaching is het proces waarbij mensen en teams geholpen worden op de toppen van hun kunnen te presteren. Van oudsher is coaching gericht geweest op het bereiken van verbeteringen met betrekking tot specifieke gedragsprestaties. De huidige vormen van coaching bieden mensen ondersteuning op een aantal verschillende niveaus: op het niveau van gedrag, bekwaamheden, overtuigingen, waarden, identiteit en zelfs op spiritueel niveau. Deze nieuwe en meer omvattende vormen van coaching kunnen we 'Coaching met een hoofdletter C' noemen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Coachen met voice dialogue - Judith Budde

Coachen met voice dialoque

Voice Dialogue is een ervaringsgerichte methode die steeds bekender wordt onder coaches in Nederland. In Voice Dialogue gaan we er vanuit dat ieder mens uit meerdere ikken of subpersonen bestaat. Deze ikken nemen het stuur geregeld van ons over. Zoals een Pleaser die zorgt dat je geen conflicten krijgt en een Pusher die je aanzet tot overwerken. In Voice Dialogue gaat de begeleider letterlijk in gesprek met de verschillende ikken van de cliënt. Daardoor leert de cliënt zijn innerlijke krachtenveld beter kennen en meer kanten van zichzelf in te zetten. Met Voice Dialogue help je de cliënt om zelf de regie te nemen over zijn leven in plaats van dat een paar ikken dat doen.In dit eerste Nederlandstalige handboek over Voice Dialogue presenteren Judith Budde en Karin Brugman op levendige wijze hoe je kunt werken met deze methode. Voice Dialogue is een van de methodes die zij daarbij graag inzet. Van Karin Brugman verscheen eerder de bestseller het boek 'Ik (k)en mijn ikken' bij Uitgeverij Thema.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Ik ken mijn ikken - Karin Brugman

Coachen met voice dialoque

Ontdek andere kanten van jezelf met Voice Dialogue - Voor iedereen die zichzelf écht wil leren kennen - Hét handboek over Voice Dialogue, geschreven door de experts op dit gebied - Met veel herkenbare voorbeelden, dialogen en cartoons In Ik (k)en mijn ikken nodigen de auteurs je uit eens op een andere manier naar jezelf te kijken, en jezelf te beschouwen als een persoon die niet uit één maar uit een heleboel ikken bestaat. Je hebt verschillende kanten, delen of subpersonen die allemaal met andere ogen naar de wereld kijken. Ze houden er verschillende gewoonten op na en hebben andere gevoelens en gedachten. Het is leuk om zo naar jezelf te kijken, en het biedt een aantal voordelen. Zo wordt het helder waarom sommige mensen je meteen aantrekken en andere juist niet. En het wordt makkelijker te begrijpen waarom je soms dingen doet, zelfs als dat niet is wat je wilt doen. Ik (k)en mijn ikken is geschreven voor iedereen die zichzelf beter wil leren kennen en voor degenen die kennis willen maken met Voice Dialogue.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Essenties van NLP

'Essenties van het NLP' biedt de lezer een panoramische blik op het rijke landschap van het Neuro-Linguïstisch Programmeren. Behalve de fundamenten behandelen Jaap Hollander en Lucas Derks de diepere dimensies van dit model van de menselijke ervaring, alsmede diverse nieuwe ontwikkelingen zoals trans-cultureel modelleren, het beïnvloeden van groepsprocessen en spiritualiteit in NLP. Op een verhelderende, genuanceerde manier wordt het landschap nader in kaar t gebracht, waarbij 'hete hangijzers' zoals diagnostiek, positieve en negatieve suggestie en ideologisch en wetenschappelijk geaarde kritiek op NLP uitgebreid aan de orde komen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Verander je overtuigingen

De bekende Amerikaanse trainer Robert Dilts richtte zich voornamelijk op het veranderen van je overtuigingen. We zijn overtuigd van ons gelijk en overtuigd van heel veel dingen. Maar steeds weer blijken die niet waar. We geloven dat het zo is. De waarheid blijkt vaak anders. Overtuigingen zijn vooral lastig als ze je blokkeren in je functioneren. Als je ervan overtuigt bent dat je ziek bent, ben je ook ziek. Maar als je ervan overtuigd bent dat je beter wordt is de kans op genezing groot. De kracht van de placebo is hierop gebaseerd. Iedere arts weet dat als je de patiënt kunt overtuigen van zijn genezing dat die genezing er kan komen. Als je denkt dat je voor de gek wordt gehouden, zal die overtuiging uitkomen. Denk je dat je relatie geen kans meer heeft, dan is dat ook zo. Maar ben je ervan overtuigd dat hij of zij de ware voor je is, dan geef je die relatie een kans.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Dit ben ik

We leven in een maatschappij waarin we denken dat levensgeluk maakbaar is. Op televisie kijken we naar programma's over total make-overs en diëten, over opvoeden en financiële problemen. We hopen dat de experts van die programma's onze problemen voor ons oplossen en dat we dan gelukkig worden. Op YouTube en Facebook laten we zien hoe bijzonder we zijn en wat voor fantastisch leven we hebben. Problemen zijn er niet en alles is mooi en fantastisch. Zo worden we de toneelspelers van ons eigen leven. Maar wat blijft er van je over als je de mooie verhalen en de buitenkant eraf haalt? In Dit ben ik! ga je op zoek naar je ware ik. Het boek stelt vragen, geeft praktische voorbeelden en richting. Lieuwe Koopmans gebruikt hiervoor de Transactionele Analyse , een persoonlijkheidstheorie en communicatiemodel ineen. De toegankelijke modellen en denkkaders maken complexe psychologische processen inzichtelijk en geven je handvatten voor persoonlijke en professionele groei. Een uniek boek waarmee je je zelfinzicht en zelfbewustzijn vergroot.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Dit zijn wij

Dé methode, oefeningen en de praktijkvoorbeelden om co-creatief vorm te geven aan contact. Het tweede boek van Lieuwe Koopmans, auteur van het succesvolle boek ''Dit ben ik!'' Ons contact met de wereld om ons heen speelt zich meer en meer online af. We twitteren, appen en liken dat het een lieve lust is, we werken onze facebook-pagina's bij, zorgen dat ons profiel op LinkedIn er goed uit ziet en maken selfies die we de wereld in sturen. Zo zijn we steeds vaker niet op de plaats waar we werkelijk zijn en raken we vervreemd van de ander en onszelf. Dit boek gaat in op het belang van de werkelijke ontmoeting. Dit zijn wij! is bestemd voor alle mensen die anderen willen ontmoeten. Daarnaast is het gericht op coaches en therapeuten en hun cliënten die zoeken naar een verdieping van hun contact.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder

Get the life you want

Full of simple, potent NLP exercises that will take you minutes to do but will make your life permanently better, this incredible book is a must for anybody who has ever wished for anything but not found a way to get it. Richard Bandler – the world-renowned co-creator of NLP who has helped millions around the world change their lives for the better – has written a simple and empowering book to help you get the life you want. He will help you become the master of your mind so that you make your mind up and don't allow it to make you up. Drawing on the proven, simple techniques he has developed over the past 35 years – techniques that Paul McKenna uses in his workshops – Bandler shows you how to move beyond the limitations that are holding you back, to discover what you want more of in your life and then to make it happen.

Bestel nu! – Klik op het plaatje of titel hieronder